Regulamin organizacyjny

Regulamin organizacyjny PMOS

REGULAMIN ORGANIZACYJNY POWIATOWEGO MIĘDZYSZKOLNEGO OŚRODKA SPORTOWEGO  W PYRZYCACH

  1. OGÓLNE ZASADY FUNKCJONOWANIA PMOS
  2. Powiatowy Międzyszkolny Ośrodek Sportowy  w Pyrzycach realizuje zadania wynikające ze Statutu Placówki.
  3. Organem prowadzącym jest Powiat Pyrzycki.
  4. Nadzór pedagogiczny nad Placówką sprawuje Zachodniopomorski Kurator Oświaty.
  5. Pracą Placówki kieruje Dyrektor. Odpowiada on przed Zarządem Powiatu w zakresie organizacyjno - finansowym za prawidłową realizację zadań wynikających ze Statutu, a w zakresie merytorycznym przed Zachodniopomorskim Kuratorium Oświaty.
  6. Dyrektor w stosunku do pracowników jest pracodawcą w rozumieniu Kodeksu Pracy.
  7. STRUKTURA ORGANIZACYJNA

1.     W strukturze Placówki zostały wyodrębnione niżej wymienione stanowiska:

  • Sekretarka,
  • Instruktorzy wychowania fizycznego – umowy zlecenie

 

2. W skład kierownictwa Placówki wchodzi:

  • Dyrektor Placówki.
  1. ZADANIA REALIZOWANE W PMOS:
  2. Dyrektor PMOS w szczególności:

1)    kieruje działalnością PMOS i reprezentuje ją na zewnątrz,

2)     sprawuje nadzór pedagogiczny,

3)     realizuje uchwały Rady Pedagogicznej PMOS, podjęte w ramach ich kompetencji stanowiących,

4)     dysponuje środkami określonymi w planie finansowym zaopiniowanym przez Radę Pedagogiczną i ponosi odpowiedzialność za ich prawidłowe wykorzystanie,

5)     stwarza warunki do działania w PMOS wolontariuszy,

6)    wykonuje inne zadania wynikające z przepisów szczególnych.

  1. Dyrektor jest kierownikiem zakładu pracy dla zatrudnionych w PMOS pracowników.

W szczególności decyduje w sprawach:

1) zatrudniania i zwalniania pracowników pedagogicznych oraz innych pracowników PMOS,

2)    przyznawania nagród oraz wymierzania kar porządkowych pracownikom pedagogicznym i innym pracownikom PMOS,

3)    występowania z wnioskami, po zasięgnięciu opinii Rady Pedagogicznej w sprawach odznaczeń, nagród i innych wyróżnień dla pracowników pedagogicznych oraz pozostałych pracowników PMOS.

  1. Dyrektor PMOS w wykonywaniu swoich zadań współpracuje z Radą Pedagogiczną PMOS.
  2. W PMOS działa Rada Pedagogiczna, która jest kolegialnym organem PMOS w zakresie realizacji jej statutowych zadań.
  3. W skład Rady Pedagogicznej PMOS wchodzą wszyscy pracownicy pedagogiczni zatrudnieni w PMOS. W zebraniach Rady Pedagogicznej mogą także brać udział z głosem doradczym osoby zapraszane przez jej przewodniczącego za zgodą lub na wniosek Rady Pedagogicznej.
  4. Przewodniczącym Rady Pedagogicznej jest Dyrektor PMOS.
  5. Zebrania Rady Pedagogicznej są organizowane co najmniej 5 razy w roku w celu:

1)    zatwierdzenia rocznego planu pracy PMOS,

2)    podsumowania półrocznej i rocznej pracy PMOS,

3)    omawiania bieżących spraw w miarę potrzeb.

4)    Podpisanie umów zlecenia z instruktorami w – f dwa razy w roku szkolnym

 

 

  1. Zebrania Rady Pedagogicznej mogą być organizowane na wniosek Przewodniczącego, organu prowadzącego PMOS, organu sprawującego nadzór pedagogiczny albo co najmniej 1/3 członków Rady Pedagogicznej.
  2. Przewodniczący przygotowuje i prowadzi zebrania Rady Pedagogicznej oraz jest odpowiedzialny za zawiadomienie wszystkich jej członków o terminie i porządku zebrania zgodnie z Regulaminem Rady.
  3. Dyrektor PMOS przedstawia Radzie Pedagogicznej, nie rzadziej niż dwa razy w roku, ogólne wnioski wynikające ze sprawowanego nadzoru pedagogicznego oraz informacje o działalności PMOS.

      Do zadań sekretarki należą:

  1. Prowadzenie spraw administracyjnych i biurowych zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
  2. Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących, odbieranie i wysyłanie korespondencji.
  3. Przyjmowanie interesantów w sekretariacie. Załatwianie spraw dotyczących podpisania umów z zachowaniem tajemnicy odnośnie danych osobowych i wyposażenia.
  4. Prowadzenie spraw dotyczących danych statystycznych SIO.
  5. Przygotowanie dokumentacji dotyczących imprez sportowych.
  6.  Opieka nad stażystą (ką)
  7. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych, list obecności.
  8. Przygotowanie dla księgowości rozliczeń pobranych zaliczek, pobranych czeków do realizacji.
  9. Prowadzenie akt osobowych pracowników.
  10. Prowadzenie książki inwentarzowej.
  11. Dokonywanie i zamawianie niezbędnych artykułów biurowych, druków.
  12. Obsługa komputera i prowadzenie ewidencji w komputerze.
  13. Obsługa telefonów.
  14. Powadzenie archiwum Powiatowego Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego.

 

Do zadań instruktorów wychowania fizycznego należą:

  1. W trakcie trwania umowy Zleceniobiorca ma obowiązek na bieżąco prowadzić dziennik zajęć oraz okazywać go na wezwanie dyrektora PMOS.
  2. Dwa razy w roku składać sprawozdania z działalności sekcji sportowej (po I okresie oraz po zakończeniu roku szkolnego).
  3. Systematycznie prowadzić przydzielone zajęcia, na bieżąco informować o ewentualnych zmianach ich terminów.
  4. Uaktualniać dokumentację osobową (zdobyte uprawnienia, stopnie awansu zawodowego, badania lekarskie itp.) 
  5. Pomoże w organizacji zawodów wyznaczonych przez dyrektora PMOS objętych kalendarzem imprez.


IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

• Zakresy kompetencji pracowników PMOS ustala Dyrektor.

  • -Spory kompetencyjne między pracownikami rozstrzyga Dyrektor PMOS.

  Regulamin Organizacyjny Powiatowego Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Pyrzycach wchodzi w życie Zarządzeniem nr 3/2013 Dyrektora PMOS  w Pyrzycach z  dnia 1.10.2013 r. 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 grudnia 2017 08:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Kamila Migdał
Ilość wyświetleń: 518
21 grudnia 2017 08:58 (Kamila Migdał) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)